Малко момче отишло при майка си в кухнята една вечер, докато тя приготвяла вечеря, и й подало лист хартия, на който е писал нещо. След като майка му избърсала ръцете си , тя го взела и започнала да чете:

За косенето на тревата в градината: $ 5,00
За почистване на стаята ми тази седмица: $ 1.00
За отиването до магазина вместо теб: 0.50
За гледане на братчето ми, докато ти пазаруваше: 0.25
Изхвърляне на боклука: $ 1.00
За получаване на добри оценки: $ 5.00
За почистване на двора: $ 2.00
Дължими Общо: $ 14.75

Майка му го погледнала, взела химикала, обърнала листа от другата страна и започнала да пише:
За 9-те месеца ,в които те носих,докато ти растеше в мен: няма такса.
За всички нощи, които съм бдяла над теб: няма такса.
За всички сълзи, които си ме карал да роня през годините: безплатно.
За всички нощи, които бяха изпълнени с ужас, и притеснения: безплатно.
За играчки, храни, дрехи: няма такса

Когато момчето взело листа и прочело написаното, очите му се напълнили със сълзи и рекло:
„Мамо, аз те обичам“.

И тогава взело химикала и с големи букви написало на своята страна на листчето: Изплатени напълно

