Притеснена жена отишла при личния си лекар, който бил мюсюлманин, и казала: „Докторе, имам сериозен проблем и съм отчаяна! Нуждая се от помощта Ви! Детето ми не е навършило още 1 годинка, а аз съм бременна отново. Не искам да родя толкова рано след първото си раждане.”

Докторът казал: „Добре, какво искате да направя?”   
Тя казала: „Искам да направя аборт и разчитам на помощта Ви.”

Той помислил за малко и след дълго мълчание казал на жената: „Мисля,че имам по-добро решение на проблема. По-безопасно е за Вас също.”

Жената се усмихнала, мислейки, че лекарят щял да приеме молбата й. Но той продължил: „Предлагам Ви, за да не се грижите за две деца по едно и също време, да убием това в ръцете Ви. Така ще си починете малко преди да родите второто. Ако ще убиваме едно от тях, то няма значение кое ще бъде. Пък и няма риск за живота Ви като това дете в ръцете Ви.”

Бременната жена, ужасена, казала: „Но докторе! Потресаващо! Престъпление е да убиеш човек, та камо ли дете!”

„Съгласен съм”, отговорил доктора. „Но изглеждахте убедена в думите си, така че си помислих, че това е най-доброто решение.”

Лекарят се усмихнал, осъзнавайки, че е постигнал целта си, а именно да убеди майката, че няма никаква разлика между това да убиеш детето, което вече се е появило на бял свят и това, което е в утробата ти. Едно и също престъпление е!

“И не убивайте децата си поради страх от бедност! Ние храним и тях, и вас. Убиването им е голям грях.” [Коран 17:31]

